Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.
Digitális iroda – 2024 Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!
Időpont: 2024. április 11. 9.30–16.30 Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet Távolról résztvevőknek: április 12. 12 órától április 21.-ig jelszóval
A cégek többet költenek fejlesztésre. Azzal még többet spórolnak. Jó döntés! Az adatbiztonság egyre nagyobb veszélyben van. Sürgős teendők várnak! Sok jó megoldás, módszer van a költségek csökkentésére. Ismerjük meg!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Gyökeres változáson mennek keresztül az irodai munkahelyek. Egy teljesen új igényű generáció érkezett a munkahelyekre, akiket máshogy kell kiszolgálni. A home office rendszer alapkövetelménnyé vált, tehát állandó tényezőként és nem ideiglenesen kell vele számolni. Többet kell a munkakörülményekre áldozni a nagy fluktuáció megakadályozása miatt. A legnagyobb kihívás azonban a kiber- és adatbiztonság fenntartása! A költségmegtakarításra törekvés lett a cégeknél az elsődleges. Többségük ezt az IT-büdzsé növelésével akarja rövid időn belül megoldani. 66 %-uk a szoftverfejlesztésben, az automatizálásban és a mesterséges intelligencia használatában látja a csodafegyvert! 2024 fókuszában az irodák erőteljesebb digitális alapokra helyezése áll a költségmegtakarítási hatása miatt.
Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.
Céges és társadalmi digitális kitettségek a XXI. században. Az EU AI Rendelete. A cégek feladatai az új szabályozásnak megfeleléssel Virtualizáció, online kommunikáció, kiszolgáltatottság. Kockázatok és válaszok, a felkészülés támogatása. Mesterséges intelligencia a hétköznapokban a hazai kisvállalatoknál. Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass! HotDesk mobil applikációs megoldás a hibrid működésben dolgozó irodák számára. Mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Hogyan formálják át a szoftverrobotok a KKV-k működését? Motiváció és hatékonyságnövelés adat alapú szoftveres támogatással. Az IT csapatokat érintő változások, trendek. Interaktív beszélgetés a digitalizáció, a mesterséges intelligencia és az emberek együttélésének korlátairól és előnyeiről. Az ERP és a CRM fejlődése. Felhőben a belső rendszereink. IT outsourcing. Bízzuk profikra! A Cég és az MI kapcsolatának dinamikája. Előadóinkról itt tájékozódhat!
Már csak 1 bemutatkozó előadást fogadunk! Bemutatkozásra várjuk azokat a cégeket, amelyeknek saját megoldásai, szolgáltatásai vannak a digitális iroda kialakításának, fejlesztésének témájában. Érdeklődjön a Bemutatkozó státusz feltételeiről és jogosítványairól saját témája megjelölésével a konferencia@ppkonferencia.hu címen.
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
A konferencia részletes programja és regisztráció
9 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől! Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
|