A fórumon többök között a HACCP rendszerrel összefüggő ellenőrzések tapasztalatairól, a szálláshelyek minősítési rendszerének gyakorlatáról is szólnak az előadók.
Időpont: 2021. november 23. 14.00 óra
Helyszín: VMKIK székháza, Szombathely, Honvéd tér 2.
Program:
- Köszöntő
Cseri József tagozati elnök, VMKIK
- A vendéglátó és turisztikai ágazatot érintő aktuális adózási kérdések
Csitkovics Edina Beáta adóügyi igazgatóhelyettes, NAV Vas Megyei Adó- és Vámigazgatósága
- A HACCP rendszerrel összefüggő ellenőrzések tapasztalatai
Vas Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Főosztály munkatársa
- Regisztráció az NTAK rendszerébe
Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ munkatársa
- A szálláshelyek minősítési rendszerének gyakorlata
Csere András régióvezető, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége
- Az információs és kommunikációs technológiák alkalmazásának aktuális kérdései
Nagy Tibor IKT tanácsadó, Modern Vállalkozások Programja
- Mobilitási lehetőségek a vendéglátó és turisztikai ágazatban
Balogh Kátoly Zsolt főtitkár, VMKIK
- A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Turisztikai Kollégiumának tevékenysége
Klára Ágnes kollégiumi tag, VMKIK
A részvétel a rendezvényen ingyenes, azonban előzetes regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy részvételi szándékát szíveskedjen e-mailben jelezni a takacs.tamas@vmkik.hu címen. Jelentkezéseket korlátozott számban, a jelentkezés sorrendjében tudjuk elfogadni. Tekintettel a járványhelyzetre, kérjük a vonatkozó járványügyi rendelkezések betartását! A betegség tüneteivel, vagy pozitív covid teszttel rendelkező egyén a rendezvényen nem vehet részt! Kérjük, hogy az előadás időtartama alatt – az előadót és a kérdést feltevőt kivéve – szíveskedjen maszkot viselni!