Válaszoljon a NAV felmérésének kérdéseire, mert jelentősen befolyásolhatja az ügyintézést a jövőben.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal felméri az adózók véleményét az online ügyintézésről, a visszajelzések segítik a hivatalt ügyintézői felületeinek fejlesztésében - közölte a hivatal.
A közleményben kiemelték, a hatóság arra kíváncsi, hogy az ügyfelek milyen ügyeket intéznének online, melyik felületet használnák a legszívesebben, például az interneten elérhető ügyfélportált, vagy az applikációt, a NAV-Mobilt, vagy mindkettőt. A kérdőív olyan adóügyeket sorol fel, amelyek a legtöbb adózó életében előfordulhatnak.
Fontos, hogy minél több visszajelzést, információt kapjanak az adózók elképzeléseiről, mert ezek hatással lehetnek a jövő fejlesztéseire. A kérdőív a NAV honlapján, ezen a linken érhető el. Kitöltése természetesen nem kötelező, de fontos lehet, mert jelentősen befolyásolhatja az ügyintézést a jövőben.