Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az vmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

eÁFA- Hogyan és mire használhatom? online esemény

2024. február 08.

Figyelmükbe ajánljuk a Menedzser Praxis Kft. „Hogyan és mire használhatom a NAV eÁFA rendszerét?” című, 2024. február 13-án 10:00-12:00 között tartandó online eseményét.

Az előadás keretében a résztvevők körüljárják, hogyan csökkenti az adminisztrációt, illetve hogyan hat a vállalkozások működésére és a könyvelők napi munkájára az eÁFA rendszere.

A rendszer használatát illetően sok kérdés merül fel a pénzügyi számviteli szakemberekben, ezen kérdések megválaszolásában segít Ruszin Zsolt, a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének alelnöke, adószakértő, aki lépésről lépésre mutatja be hogyan kell az eÁFA rendszerben bevallást készíteni.

Az ingyenes, online eseményre a regisztráció ide kattintva érhető el.

 

Előzmény:

A NAV 2024. év első napján elindította az elektronikus áfarendszert, az eÁFÁ-t. Az eÁFA-ban először 2024. február 1-jétől nyújtható be áfabevallás..

A NAV központi elérhetőségeket tett közzé, melyeken a rendszerrel kapcsolatos kezdő lépésekben segítenek a vállalkozóknak.

Webes alkalmazás

  • telefonon, a NAV Infóvonalán, a 1819-es számon (általános kérdésben az 1->1->1-es menüpontot választva, informatikai jellegű probléma esetén az 1->3-as menüpontban);
  • e-mailen az eÁFA jogi vagy informatikai tárgy kiválasztásával.

Gépi interfész

Az eÁFA-rendszer gép-gép kapcsolatának tesztelésével kapcsolatos kérdések

További információkat az eÁFA honlapján talál.

Kapcsolódó tartalmak

Tudjon meg többet.