A versenykiírással a szervezők célja az, hogy ösztönözze a vállalatokat és szervezeteket a felelős üzleti gyakorlatok elterjesztésére és olyan innovatív megoldások kifejlesztésére, amelyek pozitív társadalmi és környezeti hatással bírnak.
A versenyen résztvevők bemutathatják és megoszthatják legjobb CSR projektjeiket, ezáltal hozzájárulva a fenntarthatóság és társadalmi jólét növeléséhez.
Az első nevezési határidő: 2025. november 7. További információk és nevezés itt!
Ebben az évben egy új főkategóriával, a médiafenntarthatósággal bővült a PPH Media kiadó által meghirdetett verseny, amely további nyolc alkategóriára bomlik. A médiafenntarthatóság alatt olyan stratégiai megközelítéseket, működési gyakorlatokat és innovációkat értenek, amelyek egyrészt elősegítik a médiaügynökségek, kiadók, televíziós, rádiós és digitális platformok üzleti, környezeti és társadalmi fenntarthatóságát, másrészt támogatják a fenntarthatóság üzeneteinek hiteles, átfogó és felelősségteljes közvetítését a társadalom felé. További újításon esett át az integrált CSR/Impact befektetések főkategória is, amely öt új alkategóriával bővült.
A DoingGood – CSR AWARD nem csupán a legjobb gyakorlatok elismeréséről szól, hanem egyben inspirációt is nyújt a résztvevők és a szélesebb közösség számára, ösztönözve őket arra, hogy még inkább elköteleződjenek a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás iránt.
Az elmúlt évek gazdasági, társadalmi, éghajlatváltozási és egyéb tényezői miatt tovább erősödtek a már elindult trendek, és a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában.
A DoingGood – CSR Awardra a 2023. október 16. és 2024. október 15. között, Magyarországon futott társadalmi felelősségvállalási projektekkel lehet pályázni.
Forrás: kreativ.hu