Az eseményen húsz stratéga és kreatívigazgató várja a szakma iránt érdeklődőket.
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt keretén belül az idei évben is megszervezi a Portfolio Dayt: december 15-én a Magyar Telekom Székházában újra a fiatal tehetségekre terelődik a figyelem.
Az eseményen húsz MAKSZ–os stratéga és kreatívigazgató várja a pályakezdőket, és négy pozícióra keresik a mentorok a designereket, copywritereket, art directorokat és stratégákat.
A Portfolio Day-en a fiatal tehetségek lehetőséget kapnak, hogy találkozzanak a szakma nagyjaival és “rapid randik” keretén belül bemutatkozzanak.
Jelenleg a szakmában dolgozó több kreatívigazgató és stratéga is gyakornokként kezdte és azóta is a választott ügynökségnél, szakmában tevékenykedik.
A rendezvény inspiráló előadásokkal kezdődik, majd személyes négyszemközti beszélgetésekkel folytatódik.
Akinek nincs még saját portfóliója, annak sem kell aggódnia: az esemény oldalán elérhetőek próbafeladatok, amelyeknek kidolgozása is elegendő a részvételhez. A MAKSZ HR portálának segítségével számos álláshirdetés is megtekinthető, amelyek folyamatosan bővülnek.
A szervezők szeretettel várnak mindenkit, aki pályaválasztás előtt áll és segítségre van szüksége a döntésben, vagy jelenleg is a szakmában tevékenykedik, de inspirációra vágyik. Az esemény szponzora és szakmai partnere a Magyar Telekom, amely elkötelezett amellett, hogy támogassa a hazai kreatív utánpótlást.
“Ahhoz, hogy utat találjunk a márkák és a társadalom viszonyában fontos, hogy értsük egymást és közös tudásra és tapasztalatokra támaszkodjunk, amikor különböző szerepeinkben tekintünk saját kihívásainkra és megoldási javaslatainkra. Ehhez kiemelten fontosak számunkra az új gondolatok, ambíciók és víziók. A magunk eszközeivel ezeknek szeretnénk teret es lehetőséget teremteni, ezért is veszünk részt aktívan immár második alkalommal a Portfolio Day lebonyolításában es várjuk szeretettel az új gondolatokat es új gondolkodókat, akik majd a szakmánk egészet gazdagítják” – mondta el az eseményről Szabó Béla márka és kereskedelmi kommunikációs igazgató.
A program díjmentes, azonban regisztrációhoz kötött.
Forrás: https://kreativ.hu/cikk/portfolio-day-2022-kru-maksz