Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az vmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Így lehet ügyet intézni a NAV-nál

2020. november 12.

Az adóhatóság azt javasolja, hogy aki ügyet szeretne intézni, válassza a NAV elektronikus szolgáltatásait.

A kormányablakokban működő NAV-ablakokban november 12-től a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség - hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). Az MTI-hez elküldött közleményükben hangsúlyozták: ez összhangban van a kormányablakok ügyfélfogadási rendjével, ami a kormány által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó intézkedések betartását szolgálja. A kormányablakokban NAV ügyintézésekhez időpontot a https://www.nav.gov.hu/nav/szolgaltatasok/ugyfelszolgalati_idopont_foglalasa menüpont alatt lehet foglalni. Az adóhatóság kiemelte azt is, hogy a veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű a NAV elektronikus szolgáltatásait használni.