A Krízistérkép a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának kiadványa egy-egy év kríziskommunikációs vonatkozású sajtóhíreinek elemzéseiből. A krízisjelentés az el múlt év valamennyi mértékadó válságkommunikációs esetét dolgozza fel szektorokra és iparágakra lebontva.
A Krízistérkép elsődlegesen cégvezetőknek, projektmenedzsereknek, a válságkommunikáció területét kutatóknak, a kommunikációs szakma gyakorlati képviselőinek, iparági elemzőknek, szervezetfejlesztőknek, vállalati coachinggal, tréninggel foglalkozóknak, egyetemi oktatóknak, tanulóknak, PR szakirányú képzést hallgatóknak, szakdolgozatíróknak készült, de bátran ajánljuk az érdeklődő nagyközönségnek is, akik szeretnék egy picit jobban megérteni a kommunikáció minőségét és mennyiségének fontosságát és szerepét egy -egy hirtelen bekövetkező, figyelem mágnes esemény lefutásában.