Megmarad a fix 5 százalékos hitelkamat, illetve zöld hitelcélra akár 1,5 százalékos kamat is elérhető lesz a kis-és középvállalkozások számára.
Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Széchenyi Kártya Program termékek válságtámogatási keretre történő befogadása 2024. május 31-ig volt lehetséges (kivéve a Széchenyi Lízing Max+, mely kérelmek június 14-ig fogadhatjók be).
Módosították a Széchenyi Kártya Program keretében adható támogatások felső korlátját, ezáltal a programra 300 milliárd forinttal többet lehet szánni. A kormányrendelet tegnap jelent meg a Magyar Közlönyben.
Duplájára, azaz 50 millióról 100 millió forintra emelkedik a Széchenyi Mikrohitel MAX+ maximálisan adható hitelösszege, valamint lehetővé teszik az új, tisztán elektromos személyautók finanszírozását is – jelentette be Krisán László, a Széchenyi Kártya Programot koordináló KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója.
A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. 2024. január 22-től mérsékelte a kezességvállalási díjait. A vállalkozások versenyképességének megerősítéséhez és teljesítményük növeléséhez kedvezményes finanszírozási feltételek folyamatos biztosítása szükséges, ennek legismertebb programja a Széchenyi Kártya Program (SZKP), amely a Nemzetgazdasági Minisztérium és a KAVOSZ Zrt. stratégiai együttműködésének közös missziója – írja közleményében a KAVOSZ.
2024-ben a gazdasági növekedés helyreállítása érdekében a Széchenyi Kártya Program termékei továbbra is változatlan, rendkívül kedvező feltételek mellett lesznek elérhetők a kkv-k számára. Idén is a 2023-ban érvényes feltételek és termékstruktúra marad érvényben, azaz a Széchenyi Kártya Program 2024-ben is a futamidő végéig FIX 5 százalékos nettó éves kamat mellett biztosít forrást a hazai kkv-k számára.
Nagy Márton Nemzetgazdasági Miniszter a magyar kkv-k további megerősítése érdekében Széchenyi Kártya Program MAX Plusz újabb kibővítéséről döntött.
A KAVOSZ Zrt. az elmúlt időszakban kiemelt prioritásként kezelte a 2021. szeptemberében bevezetett digitális rendszerének továbbfejlesztését annak érdekében, hogy mind az ügyintézői, mind az ügyfél oldali adminisztráció a Széchenyi Kártya Program keretében a lehető legkisebb legyen, úgy, hogy mindeközben fokozzuk az ügyfélélményt.