Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az vmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Decemberben ismét HR Klub!

2024. november 19.

Az esemény témája a mérhető és tudatos humánerőforrás menedzsment elméleti és gyakorlati eszközei. Fókuszban a HR Kontrolling és eszközei, valamint a hatékony foglalkoztatás gyakorlatias alternatív példái.

Kedves Partnerünk!

 

 

A Vas Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara nevében örömmel invitáljuk Önt a 2024. december 5-én, csütörtökön, 12:30-16:00 óra között sorra kerülő Vas Vármegyei HR Klub programra.

 

Helyszín: Vas Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara székháza

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

 

Az esemény témája a mérhető és tudatos humánerőforrás menedzsment elméleti és gyakorlati eszközei. Fókuszban a HR Kontrolling és eszközei, valamint a hatékony foglalkoztatás gyakorlatias alternatív példái.

 

A mai modern üzleti környezetben az emberi erőforrás már a vállalat működésének stratégiai elemévé vált. A humán erőforrás tudatos kezelése által olyan versenyelőnyre tehetünk szert, amely nélkülözhetetlen a hosszú távú siker eléréséhez.

 

Ehhez nagy segítséget adhat a HR kontrolling. A HR kontrolling és a HR költségek tudatos menedzselése ugyanis hozzájárulhat, egy rugalmas, értékalapú HR rendszer működtetéséhez, szisztematikus áttekintést és mérhetőséget biztosítva a legértékesebb erőforrásunk - az emberek - kezelésében.

 

A rendezvényen megnézzük, hogy a HR kontrolling milyen formában tudja növelni az átláthatóságot a döntéshozatalban a költségek elemzése révén, hogy pontos képet kapjunk arról, hol és hogyan használjuk fel az erőforrásokat. A megfelelő HR mutatószámok segítenek gyorsan és hatékonyan felismerni a szervezet erősségeit és gyengeségeit, ezáltal segítve az időben történő beavatkozásokat és fejlesztéseket. Ezentúl ránézünk arra is, hogy a HR mutatószámok hogyan alakultak az elmúlt években.

 

Megvizsgáljuk a digitalizáció adta lehetőségeket is. Érdemes kihasználni a digitalizáció gyors fejlődése általi új eszközöket és módszereket, melyek precízebb adatokat és gyorsabb elemzést tesznek lehetővé.

 

A tudatos humánerőforrás menedzsment gyakorlati aspektusai közül megvizsgáljuk a diák vagy nyugdíjas foglalkoztatási alternatívákat, a két egymástól távol álló korcsoport foglalkoztatásának előnyeit. Előadónk segítségével összehasonlító rálátást kapunk a főállású kolléga, diák ill. nyugdíjas foglalkoztatás költségeire. Ezentúl arra is, hogy saját állományban hatékonyabb a foglalkoztatás vagy ténylegesen tud olcsóbb lenni a szövetkezet?

 

Végezetül 3. előadónk segítségével a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásának aspektusait vizsgáljuk meg. A prezentáció középpontjában a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásának rejtett értékei és megoldások a foglalkoztatási kvóta elérésére állnak.

 

A HR kontrolling és a foglalkoztatási költségek elemzése tehát nem csupán hasznos, hanem nélkülözhetetlen eszköze egy jól működő és fenntartható szervezetnek. Egy vállalat sikere ma már nagyban függ attól, hogy képes-e okosan és tudatosan gazdálkodni emberi erőforrásaival – hiszen az igazi versenyelőnyt ma már az emberek és az őket támogató jól átgondolt rendszerek biztosítják.

 

Erre az inspiráló és interaktív eseményre invitáljuk az érdeklődőket, elméleti és gyakorlati ismeretek kerülnek fókuszba gyakorlatias, érthető módon.

 

 

Tervezett program:

 

12:30-13:00 Networking, büfé

13:00-13:05 Köszöntő

13:05-13:55 A HR kontrolling legfontosabb aspektusai és aktuális kérdései, trendjei
Előadó: Baldauf-Gombor Mónika, HR kontroller

Humánerőforrás menedzsment a gyakorlati példák:

13:55-14:10 Diákok és nyugdíjasok foglalkoztatása a modern munkaerőpiacon Előadó: Dorner Attila, területi igazgató, Északi Szomszédok Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezet

14:10-14:30 Megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatása: érték és lehetőség. Előadó: Gécsek Marcell, rehabilitációs üzletágvezető, Pannon- Work Zrt.

14:30-14:45 Szünet

14:45-15:45 Saját kihívásaink és gyakorlataink, esettanulmányok, interaktív  részvétel, tapasztalatcsere

                    Moderátor: Mika Norbertné Horváth Tímea,  szervezetfejlesztési tanácsadó 

15:45-16:00 Összegzés, zárás

Jelentkezését a programra az online jelentkezési lap kitöltésével, 2024. december 3. kedd 12 óráig várjuk.

Amennyiben van az előadókhoz előzetesen kérdése, a regisztrációs felületen jelezheti a konkrét kérdést.

A programon való részvétel térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött! A részvétel lehetőségénél a regisztráció időpontja kerül figyelembevételre, így a részvételi szándékot érdemes minél hamarabb jelezni!

Bármilyen további kérés vagy kérdés esetén, forduljon hozzám bizalommal!

Szeretettel várjuk Önt kamaránk HR klubjában, mert EGYÜTT KÖNNYEBB!

A Vállalkozásfejlesztési Projekt a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával valósul meg. Támogatói okirat: VF/44/5/2023

Kapcsolódó tartalmak

Tudjon meg többet.