Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az vmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Digitális iroda – 2024 Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

2024. március 26.

Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.

Digitális iroda – 2024

Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

 

Időpont: 2024. április 11. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: április 12. 12 órától április 21.-ig jelszóval

 

A cégek többet költenek fejlesztésre. Azzal még többet spórolnak. Jó döntés!

Az adatbiztonság egyre nagyobb veszélyben van. Sürgős teendők várnak!

Sok jó megoldás, módszer van a költségek csökkentésére. Ismerjük meg!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

Miről szólunk?

Gyökeres változáson mennek keresztül az irodai munkahelyek. Egy teljesen új igényű generáció érkezett a munkahelyekre, akiket máshogy kell kiszolgálni. A home office rendszer alapkövetelménnyé vált, tehát állandó tényezőként és nem ideiglenesen kell vele számolni. Többet kell a munkakörülményekre áldozni a nagy fluktuáció megakadályozása miatt.

A legnagyobb kihívás azonban a kiber- és adatbiztonság fenntartása!

A költségmegtakarításra törekvés lett a cégeknél az elsődleges. Többségük ezt az IT-büdzsé növelésével akarja rövid időn belül megoldani. 66 %-uk a szoftverfejlesztésben, az automatizálásban és a mesterséges intelligencia használatában látja a csodafegyvert!

2024 fókuszában az irodák erőteljesebb digitális alapokra helyezése áll a költségmegtakarítási hatása miatt.

Kiknek szólunk?

Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.

Témák és előadók

 

Céges és társadalmi digitális kitettségek a XXI. században.
Dén Mátyás András fintech-szakközgazdász, vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt.

Az EU AI Rendelete. A cégek feladatai az új szabályozásnak megfeleléssel
dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

Virtualizáció, online kommunikáció, kiszolgáltatottság. Kockázatok és válaszok, a felkészülés támogatása.
Eőry Csaba Örs vezérigazgató, DIMENTOR Zrt.

Mesterséges intelligencia a hétköznapokban a hazai kisvállalatoknál.
Vicze Gábor, az IVSZ KKV Tagozat vezetője

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass! HotDesk mobil applikációs megoldás a hibrid működésben dolgozó irodák számára.
Fábián Dóra értékesítési vezető, FERLING

Mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Hogyan formálják át a szoftverrobotok a KKV-k működését?
Tari Tamás értékesítési menedzser Goodroid Kft.

Motiváció és hatékonyságnövelés adat alapú szoftveres támogatással.
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft.

Az IT csapatokat érintő változások, trendek.
Hargitai Zsolt tesztelési tanácsadó, tesztmenedzser, oktató és minősített TMMi tesztelési folyamatfejlesztő, a TesterLab szakmai vezetője

Interaktív beszélgetés a digitalizáció, a mesterséges intelligencia és az emberek együttélésének korlátairól és előnyeiről.
A beszélgetés résztvevői: Hargitai Zsolt, Személyi László, Fábián Dóra, Tari Tamás.

Az ERP és a CRM fejlődése. Felhőben a belső rendszereink.
Szlezák Péter PMP | PMI-PBA, IT & Business Consultant, CEO

IT outsourcing. Bízzuk profikra!
Hoffmann Zsolt ügyvezető, Smart Digital Kft.

A Cég és az MI kapcsolatának dinamikája.
Radványi Miklós
ügyvezető, Mynds.ai Kft.

Előadóinkról itt tájékozódhat!

Figyelem!

Már csak 1 bemutatkozó előadást fogadunk!

Bemutatkozásra várjuk azokat a cégeket, amelyeknek saját megoldásai, szolgáltatásai vannak a digitális iroda kialakításának, fejlesztésének témájában.

Érdeklődjön a Bemutatkozó státusz feltételeiről és jogosítványairól saját témája megjelölésével a konferencia@ppkonferencia.hu címen.

Tájékoztató a networking programról

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Választható részvételi lehetőségek

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még + 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még + 9 napig)

A konferencia részletes programja és regisztráció

Rendezők

 

Szakmai támogató

Bemutatkozók

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

9 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

További felvilágosítás és információ