Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy az vmkik.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
Elfogadom
AA

Employer Branding Award 2024

2024. július 19.

A Magyar PR Szövetség három év kihagyás után újraindítja a munkáltatói márkaépítés legjobb gyakorlatait díjazó versenyét, a nagy múltú Employer Branding Awardot. A verseny célja, hogy a legjobb employer branding kampányokat széles körben mutassa be, illetve pozitív és inspiráló példákkal segítse a szakmát.

A verseny a PR Excellence Awards mintájára épül, így a pályamunkák elsődleges szűrése és elbírálása után a továbbjutó nevezők élőben, egy szakmai zsűri előtt prezentálhatják majd kampányaikat. A versenyre 16 iparágból lehet jelentkezni, az egészségügyi szolgáltatók és az építőipari cégek mellett a bankok és a startupok is képviseltethetik magukat. A pályázható kategóriák területek alapján: Employer branding stratégia vagy Employer branding kampány. A kampányok épülhetnek innovatív eszközhasználatra, digitális kommunikációra, storytellingre, fókuszálhatnak a belső kommunikációra, vagy specifikus célcsoportokra, például a pályakezdőkre is.

Egy vállalat, szervezet csakis akkor tud hatékonyan működni, ha tehetséges, elkötelezett munkatársakat foglalkoztat, ennek biztosítása pedig nagy kihívást jelent egy olyan munkaerőpiacon, ahol erős a verseny. A legjobbakat csakis úgy tudjuk bevonzani és főképp hosszú távon megtartani, ha folyamatosan építjük a munkáltatói márkát, ha munkaadóként nem csak láthatók, beazonosíthatóak vagyunk, hanem igazodunk a jelenlegi és a potenciális munkavállalói elvárásokhoz is.

Az employer branding – amit gyakorlatilag a HR és a kommunikáció szoros együttműködése működtet egy külső-belső szemmel is vonzó munkahely megteremtése érdekében – mára már túllépett a „nice to have” kategórián, és a vállalati működés szerves részévé vált.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) által immár hetedik alkalommal meghirdetett Employer Branding Award célja, hogy elismerje és díjazza a legjobb munkáltatói márka-építő stratégiákat és aktivitásokat, és ezek széles körű bemutatásával, pozitív példákkal és inspiráló ötletekkel segítse a szakmát.

Az Employer Branding Award célja továbbá, hogy láthatóvá tegye a munkáltatói márka üzleti értékteremtését és díjazottjai által elismerje a mérhetően eredményes employer branding kezdeményezéseket. Munkáltatói márkája akkor is van egy vállalatnak, ha nem foglalkozik vele tudatosan. 2024-ben már nem elég „csak” jó munkahelynek lenni, annak is kell látszani.

Pályázni 2023. január 1- 2024. június 30 között megvalósuló employer branding stratégiával / employer branding kampánnyal / aktivitással lehet. Pályázhat minden olyan, Magyarországon bejegyzett ügynökség és szervezet (vállalat, civil szervezet, állami vagy önkormányzati intézmény, külön vagy együtt), illetve magánszemély, amely/aki a pályázati kiírást megelőző 12 hónapban a pályázati kiírásnak megfelelő szakmai munkát végzett employer branding területen.

A kategóriákon kívül kioszt(hat)ják Az Év Employer Branding szakembere Díjat, Az Év Fiatal Employer Branding szakembere Díjat és az EB Oktatója Díjat is. Díjazhatják továbbá az adott év leginnovatívabb projektjét, az Év Employer Branding-Ügynökségét. A kategórianyertesek közül a legkiemelkedőbb pályamű nyeri el az Employer Brand Award 2024 fődíját.

A pályázatok leadására szeptember 27-ig van lehetőség. A pályázattal, a kategóriákkal, a nevezési díjakkal kapcsolatos részletek elérhetők az EBA weboldalán: http://www.employerbrandingaward.hu/

Továábbi információ kérhető az iroda@mprsz.hu e-mail címen vagy a +36 30 397 4176-os telefonszámon.

Forrás: EBA